MYHYUNDAI

MYHYUNDAI
EGY KÁRTYA, AMI MINDENT VISZ

Az évek óta sikeresen működő MyHyundai programunk 2018. januárjától megújult. rnA rendszer modernebb, átláthatóbb lett, szem előtt tartva a könnyebb használhatóságot. Célunk elsősorban az, hogy még gyorsabb és egyszerűbb legyen az ügyfeleinkkel való kommunikáció.

A program továbbra is két fő részből áll:

Az ajánlatokat, újdonságokat, érdekességeket tartalmazó, személyre szabott internetes felületből, ésrnaz autón elvégzett karbantartásokat, beavatkozásokat, kilométeróra-állásokat nyilvántartó oldalból.

A kártyát ezentúl is minden új Hyundait vásárló ügyfél automatikusan megkapja, ezen felül mindenkinek lehetősége nyílik a rendszerben való regisztrációra, akár személyesen, bármelyik hivatalos Hyundai márkakereskedésben, akár online felületünkön.

A MyHyundai program a megújulást követően is megmarad egyedinek és személyre szólónak. A program tagjaként célzottan és a nagyközönségnél sokkal korábban értesülhet személyre szabott ajánlatainkról, aktualitásainkról. (Új autóval rendelkező ügyfélként például nem fog a garancián túli modellekre vonatkozó akciókkal találkozni, viszont ha járművének életkora és futásteljesítménye indokolja, a személyes weboldalon megjelennek az érintett cserealkatrészekre, tartozékokra vonatkozó aktuális ajánlatok.)

A MyHyundai program előnyei:

  • Nincs szükség papír alapú szervizkönyvre és a vele járó bürokráciára. Elegendő csupán pontosan vezetni az adatokat az online rendszerben, és többet nem is kell észben tartania a következő szerviz esedékességét. A MyHyundai ugyanis elektronikus szerviznaplóként is szolgál, melyben a márkaszervizek a karbantartással kapcsolatos minden szükséges adatot rögzítenek.
  • A programban résztvevő ügyfelek egy exkluzív klub tagjává válnak: az általános üzenetek helyett a személyes igényeikhez, valamint autójuk típusától, életkorától függő szükségleteihez igazított ajánlatok, lehetőségek, illetve emlékeztetők jelennek meg saját MyHyundai weboldalukon.
  • Az információáramlás kétirányú: az ügyfél is könnyedén módosíthatja a gépkocsi olyan adatait, mint például a kilométer-számláló állása. Minél frissebb adatok kerülnek a rendszerbe, annál aktuálisabb ajánlatokat és információkat talál a tulajdonos, amivel időt és pénzt takaríthat meg.
  • A MyHyundai-tagság az autó eladásakor átruházható, így az új tulajdonos is megtapasztalhatja annak minden előnyét.
  • A rendszer nagy előnye szemben a hasonló ügyfélprogramokkal, hogy nem tesz különbséget üzembentartó és felhasználó között. Így a flottakezelők ügyfelei is részesülhetnek a konstrukció mindennapos előnyeiből, hiszen a céges vásárlók több autó vásárlása esetén olyan kártyákat kapnak, melyekkel az autó aktuális használója szabadon élhet a program kínálta lehetőségekkel. Ha a vezető folyamatosan frissíti az adatokat, akkor az üzemben tartó számára is leegyszerűsíti a flottával kapcsolatos mindennapos ügyintézést.

A MyHyundai program rövidtávon kényelmes, hosszútávon értéknövelő megoldásai, a személyre szabottság, valamint a konkrét anyagi előnyök kombinációja egyedülálló és felülmúlhatatlan értéket kínál – ahogy Ön azt a Hyundaitól minden területen megszokhatta.


Hűségprogram tájékoztató
Tisztelt Ügyfelünk!

A Hyundai gépkocsik kötelező átvizsgálási, karbantartási technológiája olyan műszerek és berendezések meglétét és használatát igényli, amelyek jellemzően csak hivatalos Hyundai márkaszervizben állnak rendelkezésre, ezért javasoljuk, hogy a karbantartásokat és a hozzájuk kapcsolódó átvizsgálásokat, a kopó-fogyó alkatrészek (fékbetétek, szűrők, olaj stb.) cseréjét mindig Hyundai márkaszervizben végezzék el.

Az átvizsgálás során a naprakész típusismerettel rendelkező munkatársaink szemrevételezéses ellenőrzéssel segítenek a gépkocsiját felkészíteni egy hosszabb útra, és tanácsokat adnak az utazáshoz szükséges, kötelező vagy hasznos tartozékok kiválasztásában.

Az előírt átvizsgálások bármelyikének a hivatalos Hyundai márkaszerviz hálózaton kívüli elvégeztetése az 5 év általános garancia elvesztésével járhat. Ezért a garancia érvényességének fenntartása érdekében a gépkocsi teljes élettartama alatt célszerű ragaszkodni a gyári háttérrel és az eredeti alkatrészekkel rendelkező kijelölt márkaszerviz hálózathoz. Így biztosított, hogy a beavatkozásokat mindig a legfrissebb gyári információk birtokában lévő, eredeti alkatrészeket használó, a gyári előírásokat ismerő és betartó szakember végezze.

Hűségét az alábbi programunkkal szeretnénk jutalmazni.

Feltételrendszer

A hűségprogram nyújtotta előnyökben kizárólag a végig igazolhatóan márkaszervizben, megfelelő időben és futásteljesítménynél karbantartott gépjárművek mindenkori tulajdonosai részesülhetnek, díjazva ezzel eddigi elkötelezettségüket márkaszervizeink iránt.
Az előírt terv szerinti karbantartásoktól legfeljebb a megengedett +/-1000 km-el, vagy +/-1 hónappal lehetséges eltérni. A megengedett csúszás minimális átlépése is a programban való részvétel elvesztésével járhat.

Ügyfélkedvezmények

Azon ügyfeleink számára, akik a fenti kritériumnak eleget tesznek:

  • díjmentes assistance* szolgáltatást biztosítunk a garanciaidő lejártát követően is a 6. és a 7. évben,
  • kedvezményt biztosítunk a gyári alkatrészekre**, munkadíjra, olajra és egyéb segédanyagokra az alábbiak szerint:
  • 4-5. év között 10% extra kedvezmény
  • 5-6. év között 15% extra kedvezmény
  • 6-7. év között 20% extra kedvezmény
  • 7. év után 25% extra kedvezmény
Jelentkezés módja

Azon ügyfeleink, akik szeretnének csatlakozni hűségprogramunkhoz, kérjük regisztráljanak myHYUNDAI rendszerünkben: https://www.myhyundai.hu/index.do

A Hűségprogram más akciókkal nem vonható össze.

*Csak magyarországi első forgalomba helyezésű autók esetén.
**Tartozékokra (beleértve a keréktárcsákat is), és helyi beszállítású termékekre nem vonatkozik. A tartozékok és helyi beszállítású termékek kapcsán a weboldalon és márkakereskedésekben érhető el pontos további tájékoztatás.